Functieprofiel coördinator Noorderkerkverhuur (reageren tot 22-01-2016)

Wie zijn wij?
Als Noorderkerkgemeente staan we in de protestantse traditie en maken als wijkgemeente deel uit van de Protestantse Kerk Amsterdam. We ervaren de roeping om dienstbaar te zijn aan God, elkaar en iedereen die op ons pad komt. Zo’n 250 jongeren en ouderen bezoeken wekelijks de diensten aan de Noordermarkt op zondag, daarnaast proberen we op allerlei manieren dienstbaar te zijn aan de wijk en de gemeente.

Wat bieden wij?
De functie van coördinator Noorderkerkverhuur richt zich op het exploiteren van de Noorderkerk voor evenementen, concerten (waaronder de zogenaamde Noorderkerkconcerten), vergaderingen, productpresentaties, lunch en diner.
De Noorderkerk is een monumentale kerk op een aansprekende plek in hartje Jordaan met vele verhuur mogelijkheden. Afgelopen jaren is door de Noorderkerkgemeente doormiddel van groot onderhoud geïnvesteerd in het gebouw en de verhuur faciliteiten.
De kerk wordt al meerdere jaren verhuurd. De promotiekanalen (voornamelijk de internetsite www.noorderkerkverhuur.nl) zijn ingericht en werkend. Er is reeds een bestaande groep huurders, maar er is een nadrukkelijke wens dit uit te breiden met nieuwe huurders.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een zelfstandig (startende) ondernemer zonder dienstverband met een commerciële instelling en ondernemerszin, die een hart heeft voor geloven en christen-zijn in de stad. De functie is op basis van 1,5 tot 2 dagen per week.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Basis offerte, bevestiging, draaiboek en factuur maken + prijsstellingen bepalen
  • Databestand opzetten voor mailingen en klantencontact
  • Werving (bijv. mailing) van potentiële afnemers, bijv. Evenementenbureau ’s, B2B en B2C
  • Beantwoorden van aanvragen via email of telefonisch
  • Coördineren Noorderkerkconcerten serie
  • Eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers
  • Offerte traject opzetten en uitvoeren
  • Bijhouden en aanvullen evenementen agenda Noorderkerk
  • Organiseren van catering (intern of via externe cateraar) en audio visuele middelen
  • Bij grotere evenementen de koster ondersteunen in de uitvoering
  • Draaiboek besprekingen met koster Noorderkerk
  • Bijhouden en aanpassen van Noorderkerkverhuur website

Kandidaat profiel:

• Ervaring en/of netwerk in de evenementen branche is een pré
  • Pro actieve houding in het werven van nieuwe huurders
  • Gericht op samenwerking (koster) en leidinggeven (vrijwilligers)
  • MBO/HBO werk en denkniveau
  • Ervaring in het maken en beheren van data bestanden
  • Ervaring met offertetrajecten en klantcontacten
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Draagt de doelstelling van de Noorderkerkgemeente

De passende beloning bestaat uit vaste en variabele componenten.

Reageren?
Dit kan tot vrijdag 22 januari 2015 middels het sturen van motivatie en CV naar:
Noorderkerk Amsterdam
Noordermarkt 48
1015 NA Amsterdam
Email: verhuur@noorderkerk.org
Telefoon: 020 626 6436

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.